انتخاب و تهیه پارتیشن اداری
نوشته شده توسط : eni

 

یشتر عمرمان درفضاهای داخلی، که بستری برای فعالیت هایمان پدید می آورند، سپری می شود. مبلمان و پارتیشن (اداری و منزل) یکی از گروه عناصر طراحی است که تقریبا به طور کامل در قلمرو  طراحی داخلی و پارتیشن قرار می گیرد؛ مبلمان مناسب با ایجاد آسودگی، فضاهای داخلی را سکونت پذیر میسازد، بازده را بالا می برد و کیفیت زندگی و کار را بهبود می بخشد.

 

با افزایش فعالیتهای افراد در جامعه و با توجه به این موضوع که افراد بیشترِ وقت خود را در خارج از منزل و در محیط های کاری می گذرانند، باید برای انتخاب مبلمان اداری، اهمیت بیشتری قائل گشت. انتخاب درست مبلمان  و پارتیشن اداری، یکی از مهم ترین عوامل محیطی موثر در موفقیت یک مجموعه کاری است.

مبلمان و پارتیشن اداری، شامل کلیه لوازم و تجهیزاتی می شود که در تجهیز و طراحی دکوراسیون و پارتیشن یک فضای اداری، مورد استفاده قرار می گیرد و انتخاب صحیح مبلمان و پارتیشن اداری، از جمله موارد بسیار مهم در هر محیط کاری است. طراحی و ساخت مبلمان و پارتیشن اداری، باید به گونه ای باشد تا افراد هنگام کار و فعالیت، دچار مشکل نشوند و بتوانند به بهترین شکل وظیفه خود را اجرا نمایند. از جمله مواردی که در طراحی مبلمان اداری مناسب و کارا باید به آنها توجه نمود، می توان به انعطاف، راحتی (ارگونومیک بودن)، کاربردی بودن، کیفیت و زیبایی مبلمان، اشاره نمود. انعطاف پذیری، برای غلبه بر فراوانی وظایف کارمندان مختلف؛  ارگونومی، برای اطمینان از اینکه یک کارمند بتواند کار خود را بدون هیچ گونه آسیبی انجام دهد؛ کاربردی برای اینکه بتوان کارها را به شکل صحیح انجام داد؛ کیفیت و زیبایی برای دلپذیر کردن محیط و ایجاد حسی خوشایند حین انجام کار.

 

انتخاب و تهیه مبلمان و پارتیشن  اداری خوب و هماهنگ با رنگ و فضای داخلی اتاق ها و قرار دادن آنها به طوری که مزاحم رفت و آمد و فعالیت افراد نشود و زیبایی به محیط ببخشد، از نکات مهم در طراحی داخلی فضاهای کاری هستند. ظاهر مبلمان بدون شک از مشخصه های محیط کار تاثیر می پذیرد. فضاهایی مانند ورودی ها، پذیرش و انتظار مراجعین، مسیرهای دسترسی، دفاتر کارمندان، اتاق های مدیران، فضای کنفرانس و سالن های اجتماعات، بایستی با تمام استانداردهای طراحی همخوانی داشته و از لحاظ ارگونومیکی نیز دارای شرایط مناسبی باشند.

چندین مدل پارتیشن خانگی شیک و مدرن6

امروزه شرکت های بسیاری وجود دارند که در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت مبلمان و دکوراسیون اداری فعال هستند. مهندسین طراحی با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا سعی می نمایند، تصویری از فضاهای آینده برای مشتریان خود ترسیم نمایند. با توجه به گران بودن فضاهای اداری در شهرهای بزرگ دنیا، بررسی فضای موجود دفتر کار و انتخاب مبلمان اداری بر این اساس، می تواند کمک بسیار بزرگی برای جلوگیری از پرت فضایی باشد، و اینجاست که شاید عدم جوابگویی میزهای از پیش ساخته شده و دپو شده در انبارهای صاحبان این صنعت بیشتر چشمگیر شود. توجه به طراحی مبلمان اداری بر اساس نوع فضاهای کاری، مسیری است که در اروپا و آمریکا طی شده و امروزه به ایران رسیده است. اگر تولیدکنندگان، این اصل را نادیده بگیرند و به آنها توجه نکنندّ، مسلما در دنیای رقابتی امروز عقب خواهند ماند و سهم خود از بازار را بواسطه تولید محصولاتی که به ویژگی ها و خصوصیات استفاده کنندگان آن توجه ندارد، از دست خواهند داد.

 

 



:: برچسب‌ها: کمد دیواری, کمد ریلی, کمد لوکس , کمد دیواری ریلی, کابینت, کمد بایگانی ام دی اف , کمد بایگانی فلزی , کمد رختکن, کمد لباس, کابینت آشپزخانه, کابینت مدرن,سرویس خواب نوزاد , سیسمونی, دیوارپوش , سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی , دیوار پوش پی وی سی پارتیشن اداری متحرک, پارتیشن های اداری شیشه ای, پارتیشن های جدید اداری, پارتیشن های دو جداره اداری, پارتیشن های مدرن اداری, پارتیشن های چوبی اداری, پارتیشن و مبلمان اداری, پارتیشن اداری+قیمت, پارتیشن بندی اداری, انواع پارتیشن بندی اداری, انواع پارتیشن های اداری, تولید پارتیشن اداری, جدیدترین پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری آلومینیم, خریدار پارتیشن اداری, خریداینترنتی پارتیشن اداری, دکوراسیون و پارتیشن اداری, رنگ پارتیشن اداری, پارتیشن ومبلمان اداری, پروفیل پارتیشن اداری, ژورنال پارتیشن اداری, زیباترین پارتیشن اداری, ساخت پارتیشن اداری, شرکت های پارتیشن بندی اداری, شرکت پارتیشن اداری, طراحی پارتیشن اداری, طرح پارتیشن اداری, طرحهای پارتیشن اداری, عکس پارتیشن اداری, عکسهای پارتیشن اداری, فروش پارتيشن اداري, فروش پارتیشن اداری, ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: